Kérjen ingyenes szoftverbemutatót és kapjon választ kérdéseire azonnal.



  

Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség

Számlázó Program és Házipénztár Program és NAV Online Számla hibák

Ezen az oldalon NAV Online Számla rendszer beállításával kapcsolatos jellemző hibák és azok jellemző javítása olvashatóak.


  1. A Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Ellenőrzés menüre kattintva hibát jelez, sikertelen kommunikáció.

  2. Ezt minden esetben a hibás adatbevitel okozza a Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Beállítás menüpont alatt. Jellemző hibák:

    • kizárólag az első öt sort kell kitölteni a Felhasználó című részen
    • a login név és jelszó is (az aláíró és cserekulcs mellett) a technikai felhasználóhoz tartozó adat
    • login - a NAV Online oldalon regisztrált technikai felhasználó neve
    • adószám - első 8 karakter, a vállalkozás adószáma
    • beviteli adatok előtt vagy után szóköznyi üres karakterek vittek be
    • jelszó - nem másolni, hanem beírni szükséges
    • jelszó - ha ezt nem jegyezték meg, újra be kell a NAV felületre lépni és a technikai felhasználó adatlapján (éles nav oldal-> Bejelentkezés ->ügyfélkapus belépés->Felhasználók menü->technikai felhasználó sora Részletek legördülő nyíl->Módosítás->Jelszó módosítása gombon) új jelszót szükséges magadni, azt pontosan megjegyezni.
    • Gyakori eset, hogy a NAV regisztrációt az ügyfél a NAV tesztkörnyezetében hozza létre és nem az élesben.
    • Ha az Ellenőrzés gombon a hibás belépés "Jogosultság szükséges" magyarázattal van ellátva, a NAV online számla technikai felhasználó Részletes adatainál a Módosítás->Jogosultságok módosítása útvonalon a "számlák kezelése" valamilyen ok miatt nincs automatikusan kipipálva. Kézzel módosíható.
    • Ha számla rögzítésekor minden egyes vevő esetén hibaüzenettel jelzi a program, hogy nem létező adószámmal próbál számlázni, akkor a navos felület technikai felhasználó Részletes->Módosítás->Jogosultságok módosítása->Összerendelések felületén rögzítésre került a saját, azaz a kibocsátói adószám. Ennek törlésével a hiba megszűnik.

    Ezt követően az számlázó program Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Ellenőrzés menüben kell a kapcsolatot tesztelni, létrehozni.


  3. A Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Beállítás menüre kattintva nem jelenik meg semmi vagy a Beállítások, illetve Ellenőrzés gombon reflexiós generálási (...reflect...) hibaüzenetet kap.

  4. 'Egyedileg elhangolt' WIN 7-eseknél jelentkezik ez a probléma. Oka, a Windows operációs rendszer mélyebben fekvő szoftverkomponense nem működik megfelelően. Ennek az ún. .NET Framework keretrendszer nevű programnak az újratelepítésére van szükség. Megoldás:

    • ide kattintva le szükséges tölteni és frissíteni a .NET Framework-öt
    • Ezt követően újra kell indítani a számítógépet, majd próbálni ismét a számlázó program adott menüje megnyitását.


  5. A Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Beállítás menüben a Tárol gombra kattintva hozzáférési hiba (access denied). Ide sorolandó minden más hozzáférési jogosultsággal kapcsolatos minden egyéb hiba.

  6. Ez akkor fordul elő, ha a program a C:\Program Files (x86) könyvtár alá van telepítve és a felhasználónak nincs jogosultsága a mappában változtatást létrehozni. Át kell telepíteni a programot közvetelnül a C meghajtó alá. Az áttelepítés menete:

    • miután megnyitja a programot, ellenőrizze a Számla/Szállító / Bizonylat műveletek menüben, hogy az utolsó számlát is tartalmazza az adatbázis
    • mentsen adatbázist a Fájl / Adatbázis mentése menün, nevezze el egyértelműen és tegye az asztalra (ha több programot is futtat/céget is kezel mindegyinél végezze ezt el)
    • a Windows erre szolgáló eszközével (programok eltávolítása) távolítsa al a programot, majd készítsen biztonsági másolatot erről a mappáról és törölje
    • töltse le a programot a weboldalról, és telepítse; a telepítő már a C meghajtó alá küldi, nincs itt tennivaló
    • töltse vissza az adatbázist a települt demóba
    • további programok / cégek esetén az első céghez való program telepítését követően létrejött asztali ikon átnevezése, majd a telepítő futtatása egy a korábbinál eltérő mappába, majd másik cég adatbázis visszatöltése, stb).


  7. Számla rögzítésekor a Nem található az XSD fájl hibaüzenet.

  8. Válassza ki a Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Beállítás menüpontot, majd az űrlap aljára tekerve az XSD fájl útvonala mezőnél megadott fájlt tallózza fel (ez a számlázó program NAV_ONLINE_SZAMLA\invoiceData.xsd fájl lesz), mentsen, majd kattintson a Tárol gombra.


Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek

Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés