Kérjen ingyenes szoftverbemutatót és kapjon választ kérdéseire azonnal.



  

Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség
Rendeléseket és a befizetéseket minden nap 0-24, azonnal automatikusan feldolgozunk!
Hírek
Árváltozás tájékoztató

2023-12-29
OSS - Közösségi Egyablakos Rendszer

2023-07-24
Kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer: EPR

2023-06-27
Összes hír
Gyakori kérdések
Számlázó programok összehasonlítása
Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése
Összes gyakori kérdés
Letöltés Windows
MOST Ügyvitel
Számlázó Program és Házipénztár Program
Letöltés Android
MOST-mobil Ügyvitel
Ügyfél értékelés:
0
Cégünk már
0
éve stabilan a piacon.

Számlázó Program és Házipénztár Program és NAV Online Számla hibák

Ezen az oldalon NAV Online Számla rendszer beállításával kapcsolatos jellemző hibák és azok jellemző javítása olvashatóak.


  1. A Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Ellenőrzés menüre kattintva hibát jelez, sikertelen kommunikáció.

  2. Ezt minden esetben a hibás adatbevitel okozza a Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Beállítás menüpont alatt. Jellemző hibák:

    • kizárólag az első öt sort kell kitölteni a Felhasználó című részen
    • a login név és jelszó is (az aláíró és cserekulcs mellett) a technikai felhasználóhoz tartozó adat
    • login - a NAV Online oldalon regisztrált technikai felhasználó neve
    • adószám - első 8 karakter, a vállalkozás adószáma
    • beviteli adatok előtt vagy után szóköznyi üres karakterek vittek be
    • jelszó - nem másolni, hanem beírni szükséges
    • jelszó - ha ezt nem jegyezték meg, újra be kell a NAV felületre lépni és a technikai felhasználó adatlapján (éles nav oldal-> Bejelentkezés ->ügyfélkapus belépés->Felhasználók menü->technikai felhasználó sora Részletek legördülő nyíl->Módosítás->Jelszó módosítása gombon) új jelszót szükséges magadni, azt pontosan megjegyezni.
    • Gyakori eset, hogy a NAV regisztrációt az ügyfél a NAV tesztkörnyezetében hozza létre és nem az élesben.
    • Ha az Ellenőrzés gombon a hibás belépés "Jogosultság szükséges" magyarázattal van ellátva, a NAV online számla technikai felhasználó Részletes adatainál a Módosítás->Jogosultságok módosítása útvonalon a "számlák kezelése" valamilyen ok miatt nincs automatikusan kipipálva. Kézzel módosíható.
    • Ha számla rögzítésekor minden egyes vevő esetén hibaüzenettel jelzi a program, hogy nem létező adószámmal próbál számlázni, akkor a navos felület technikai felhasználó Részletes->Módosítás->Jogosultságok módosítása->Összerendelések felületén rögzítésre került a saját, azaz a kibocsátói adószám. Ennek törlésével a hiba megszűnik.

    Ezt követően az számlázó program Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Ellenőrzés menüben kell a kapcsolatot tesztelni, létrehozni.


  3. A Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Beállítás menüre kattintva nem jelenik meg semmi vagy a Beállítások, illetve Ellenőrzés gombon reflexiós generálási (...reflect...) hibaüzenetet kap.

  4. 'Egyedileg elhangolt' WIN 7-eseknél jelentkezik ez a probléma. Oka, a Windows operációs rendszer mélyebben fekvő szoftverkomponense nem működik megfelelően. Ennek az ún. .NET Framework keretrendszer nevű programnak az újratelepítésére van szükség. Megoldás:

    • ide kattintva le szükséges tölteni és frissíteni a .NET Framework-öt
    • Ezt követően újra kell indítani a számítógépet, majd próbálni ismét a számlázó program adott menüje megnyitását.


  5. A Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Beállítás menüben a Tárol gombra kattintva hozzáférési hiba (access denied). Ide sorolandó minden más hozzáférési jogosultsággal kapcsolatos minden egyéb hiba.

  6. Ez akkor fordul elő, ha a program a C:\Program Files (x86) könyvtár alá van telepítve és a felhasználónak nincs jogosultsága a mappában változtatást létrehozni. Át kell telepíteni a programot közvetelnül a C meghajtó alá. Az áttelepítés menete:

    • miután megnyitja a programot, ellenőrizze a Számla/Szállító / Bizonylat műveletek menüben, hogy az utolsó számlát is tartalmazza az adatbázis
    • mentsen adatbázist a Fájl / Adatbázis mentése menün, nevezze el egyértelműen és tegye az asztalra (ha több programot is futtat/céget is kezel mindegyinél végezze ezt el)
    • a Windows erre szolgáló eszközével (programok eltávolítása) távolítsa al a programot, majd készítsen biztonsági másolatot erről a mappáról és törölje
    • töltse le a programot a weboldalról, és telepítse; a telepítő már a C meghajtó alá küldi, nincs itt tennivaló
    • töltse vissza az adatbázist a települt demóba
    • további programok / cégek esetén az első céghez való program telepítését követően létrejött asztali ikon átnevezése, majd a telepítő futtatása egy a korábbinál eltérő mappába, majd másik cég adatbázis visszatöltése, stb).


  7. Számla rögzítésekor a Nem található az XSD fájl hibaüzenet.

  8. Válassza ki a Fájl / NAV Online Számla bejelentkezési adatai / Beállítás menüpontot, majd az űrlap aljára tekerve az XSD fájl útvonala mezőnél megadott fájlt tallózza fel (ez a számlázó program NAV_ONLINE_SZAMLA\invoiceData.xsd fájl lesz), mentsen, majd kattintson a Tárol gombra.


Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek

Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés