Kérjen ingyenes szoftverbemutatót és kapjon választ kérdéseire azonnal.



  

Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség
Rendeléseket és a befizetéseket minden nap 0-24, azonnal automatikusan feldolgozunk!
Hírek
ProgramTECH MOST új verzió: 2.7.9

2024-10-11
ProgramTECH MOST új verzió: 2.7.8

2024-08-30
Árváltozás tájékoztató

2023-12-29
Összes hír
Gyakori kérdések
Számlázó programok összehasonlítása
Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése
Összes gyakori kérdés
Letöltés Windows
MOST Ügyvitel
Számlázó Program és Házipénztár Program
Letöltés Android
MOST-mobil Ügyvitel
Ügyfél értékelés:
0
Cégünk már
0
éve stabilan a piacon.

Kiemelt ügyfélszolgálat

Kiemelt ügyfélszolgálat

Mikor lehet fontos?

  • Nem elég a 72 órás válaszidő.
  • Nem állhat le az üzleti folyamat.
  • Több szóbeli segítségre, tanácsadásra van szükség.
  • Fokozott rendelkezésreállás az elvárás.
  • Az átlagosnál bonyolultabb folyamatok.
  • Excel és egyéb adat fájlok kezelése, importálása.
  • Gyors, hatékony megoldásra van szükség.

Helyszíni kiszállás és munkavégzés

Jellemzően a szoftver bevezetésekor fontos. Igénybevételével elkerülhetőek a több napos, esetleg heteken át tartó levelezések. Gyors és hatékony bevezetést tesz lehetővé. Munkatársunk a szoftver telepítésén, beállításán felül a helyszíni adottságoknak megfelelő támogatást tud nyújtani. Az ügyviteli szoftver paraméterezése a megrendelővel szorosan együttműködve és azonnal tesztelve történik. A helyszíni munkavégzés óraszáma hat.

A helyszíni kiszállás díja az egész országban egységesen 180 000 Ft + ÁFA / alkalom. A maximális helyszíni munkaórák száma 7.

Egyedi szoftverfejlesztés

Ügyviteli szoftverünkkel kapcsolatban és azon túl különböző területeken is kínálunk személyre szabott fejlesztési megoldásokat. Kisebb projektek esetén az árazás óradíjas alapon történik, melynek mértéke 20 000 Ft + ÁFA / óra, legkisebb mennyiség 8 óra.

Kiemelt rendelkezésre állás

A szolgáltatást megrendelő ügyfeleink hívásai egy külön erre a célra létrehozott telefonszámra érkeznek be. A hívás kiemelten, a normál ügyfélszolgálatnál magasabb prioritású vonalon jut el közvetlenül munkatársunkhoz, aki gyakorlatilag azonnal Önnel foglalkozik, nincs várakozási idő. Ha bármilyen okból mégsem sikerül a hívást fogadni, akkor hangüzenetet hagyhat, melyet rendszerünk emailben azonnal továbbít a megfelelő címekre és hamarosan, amilyen gyorsan csak lehetséges, visszahívjuk (jellemzően 5-10 percen belül).

  • Távsegítség képernyő megosztással és telefonon.
  • Segítség a szoftver használatához, beállításával kapcsolatban telefonon.
  • A szolgáltatás munkanapokon 08:00-17:00 között érhető el.

A szolgáltatás havi díja 100 000 Ft + ÁFA / hó. A felsorolt elemek mindösszesen óraszáma 6, kapcsolatfelvételek száma maximum 12 havonta.



Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek

Hírlevél feliratkozás

A hírlevélre feliratkozva értesül a ProgramTECH szoftverek legújabb frissítéseiről, az ügyvitel digitális innovációiról, iparági szabványokról és jogszabályi változásokról.

Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés