Kérjen ingyenes szoftverbemutatót és kapjon választ kérdéseire azonnal.



  

Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség
Rendeléseket és a befizetéseket minden nap 0-24, azonnal automatikusan feldolgozunk!
Hírek
ProgramTECH MOST új verzió: 2.7.9

2024-10-11
ProgramTECH MOST új verzió: 2.7.8

2024-08-30
Árváltozás tájékoztató

2023-12-29
Összes hír
Gyakori kérdések
Számlázó programok összehasonlítása
Számlázó Program és Házipénztár Program frissítése
Összes gyakori kérdés
Letöltés Windows
MOST Ügyvitel
Számlázó Program és Házipénztár Program
Letöltés Android
MOST-mobil Ügyvitel
Ügyfél értékelés:
0
Cégünk már
0
éve stabilan a piacon.

Általános Szerződési Feltételek

Érvényes 2019.01.01-től 2021.02.05-ig

Ez a jogi nyilatkozat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a 2001. évi CVIII. törvény, valamint a Ptk. alapján készült és 2019.01.01-től visszavonásig érvényes. Lényegi változás az előző ÁSZF-hez képest, hogy a licenszek hosszabbítási díja egységesen, minden szoftver esetében 100%-ra változott.

I. Tájékoztatás a gazdálkodó szervezet (a továbbiakban Szolgáltató) adatairól

Cégadatok:
Név:PROGRAMTECH Informatikai, Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A cég rövidített elnevezése:ProgramTECH Kft.
Székhely:H-9700 Szombathely, Százhold utca 20.
Képviseli:Schmidt Attila
Bank (pézforgalmi jelzőszám):OTP 11747006-20198493-00000000
IBAN:HU63 11747006 2019 8493 0000 0000
SWIFT:OTPVHUHB
Adószám:14319813-2-18
Közösségi adószáma:HU14319813
Cégjegyzék szám:Cg.18-09-107949
Nyilvántartó szerv:Vas Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
9700 Szombathely, Petőfi S. u. 1/A.
Statisztikai számjele:14319813-6201-113-18
E-mail cím:programtech@programtech.hu
Aadatkezelési nyilvántartási szám:NAIH-101779/2016

EUR számlaadatok
IBAN:BE75 9675 4596 3351
Bank kód (SWIFT/BIC):TRWIBEB1XXX
Cím:Wise Europe SA
Avenue Louise 54
Room S52
Brussels 1050
Belgium

II. A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

A szerződés tárgya a www.programtech.hu-n, a most.programtech.hu, valamint a callcenter.programtech.hu weboldalakon bemutatott szoftverek és szolgáltatások időben, a szoftverek letöltésekor olvasható licencszerződésben, a megrendelésében, valamint ezen Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) meghatározottak szerint korlátozott használati joga és igénybe vétele, valamint a használati jog és a szolgáltatások nyújtása és igénybevétele céljából a Szolgáltató és a megrendelést feladó vállakozás, a továbbiakban Felhasználó közötti jogviszonyra vonatkozik.

A szolgáltatások és szoftverek illetve azok eltérő csomagjai, illetve moduljai tulajdonságai, a használathoz szükséges számítógépes környezet leírása megtalálhatók a szoftverek Súgó menüjében, a honlapokon szoftver csomagra illetve modulra, valamint szolgáltatásra bontva. A Súgóban és a weboldalon szereplő képek és a program megjelenése a különböző Windows verziók és beállítások miatt eltérhetnek. A szoftverek telepítése és használata a Súgó és egyéb weboldali támogató anyagok segítségül hívásával alapszintű számítógép felhasználói ismeretekkel rendelkezők számára elvégezhető.

Az árak nettó értékben vannak feltüntetve és magyar forintban értendők. A Megrendelés oldalak űrlapján és a rendelés visszaigazolásban nettó és bruttó értéken is megadjuk az árakat. A szoftver díj 1 éves használati időtartamot takar és az utolsó, egyetlen elérhető verzióra vonatkozik.

III. Szállítási, fizetési feltételek

Szállítási és csomagolási költség nincs. A technikai feltételeként megadott infrastuktúra melett a szoftverek bemutató verziói a weboldalakról bárki számára kötelezettség mentesen letölthetők, telepíthetők és kipróbálhatók. Vásárlást követően a bemutató üzemmódú szoftverek élesíthetők, a szolgáltatások igénybe vehetők.

A fizetési mód banki előreutalás és a weboldalon tett megrendelés visszaigazolása alapján történik. A banki utalás megérkezését követően maximum 4 órán belül, a gyakorlatban azonnal emailen elküldjük a szoftverek élesítéséhez, a szolgáltatások igénybevételének megkezdéséhez szükséges információt. A vásárlásról elektronikus számlát állítunk ki, melyet a megrendelésben megadott számlázási adatokkal és email címre küldünk ki. Az elektronikus számla befogadásáról külön cikkben tájékoztatunk. Számla ismételt kiküldésére kizárólag a vásárlást követő 90 napon belüli emailes jelzést követően tudunk sort keríteni egy alkalommal, egyéb esetben újraigénylése díjköteles.

IV. A szerződés

A szerződéskötés nyelve a magyar. A szerződés elektronikus, nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató adatbázisában, mint megrendelés kerül iktatásra és későbbiekben papír alapon nem elérhető.

A szerződés létrejön, amint a weboldalakon bemutatott ajánlat a megrendelés beküldésével Felhasználó részéről elfogadásra kerül.

A szerződés a megrendelt szoftvercsomag vagy modul, szolgáltatás tájékoztatójában, megrendelőjén és a visszaigazolóban megadott időszakra vagy megadott mennyiség felhasználása erejéig, azaz határozott időre szól. A szeződés megszűnését megelőzően emlékeztetünk a szerződés megújítására.

Az elektronikus szerződéskötés lépései: a kötelezettség mentesen bárki által letölthető és tetszőleges ideig próbálható bemutató szoftver kipróbálását követően a weboldalak Megrendelés menüjén történő megrendelés feladásával kezdeményezett szerződéses folyamat az emailes visszaigazoló alapján tett ellenérték befizetésével lesz véglegesítetté.

A megrendelést feladó személy megrendelésével nyilatkozik arról, hogy

  • az adott vállalkozást jogosan képviseli,
  • a megadott adószámú vállalkozás érvényes adóalanyiságú,
  • az űrlapon megadott adatok helyesek,
  • a vásárlásról befogad elektronikus számlát,
  • a kapcsolódó Adatvédelmi tájékoztatót és jelen ÁSZF-et elfogadja,
  • arról, hogy az V. fejezet értelmében megértette, hogy az elállás joga az ellenérték kifizetése előtt gyakorolható, és az ellenérték megküldésével elállási jogáról lemond
  • a Számla elektronikus bélyegzővel és időbélyeggel való ellátására és opcionálisan Kézbesítő és adminisztrációs rendszer igénybevételére irányuló szolgáltatás megrendelése esetén a szolgáltatás igénybevétele az azonos című szerződésmelléklet aláírásával kezdhető meg

Az adatbeviteli hibák kijavításának lehetőségei:

  • Hibás rendelés javítása a pénzügyi teljesítést megelőzően új rendelés feladásával javasolt, mert a rendelés visszaigazolóban megadott linken az adószám és a rendelt termék nem módosítható.
  • A rendelés egyéb adatai módosítása a visszaigazoló emailben megadott linken keresztül is lehetséges, a pénzügyi teljesítést megelőzően.
  • A rendelés pénzügyi teljesítése után, a számla újra kiállítását (pl. székhelycím) maga után vonó adatbeviteli hibák javítását az aktuális árlista alapján megállapított külön adminisztrációs díjon, a Dokumentum pótlás űrlapon lehet igényelni.

Ajánlati kötöttség időtartama: a feladott rendelések és az abban vállalt árak 10 napig érvényesek.

V. Az elállás joga

A fogyasztó a feladott rendelésétől tájékoztatásunk nélkül elállhat addig, amíg pénzügyi teljesítést nem kezdeményez. A megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát amint

  1. a megrendelt szoftvert kifizette, mivel a szoftver használatához szükséges kód a szoftver kifizetésével automatikusan és visszavonhatatlanul generálásra és emailen kiküldésre kerül és a felhasználás lehetőségét ezek után nem tudjuk kizárni vagy visszavonni. Az összes (harmadik szolgáltatás, - pl. elektronikus hitelesítés - bekapcsolását nem igénylő) funkció kipróbálását biztosító demo tesztelésére azért biztosítunk lehetőséget, hogy vásárlás előtt a termék 100%-ban megismerhető legyen
  2. a szolgáltatást kifizette, mivel a tárhely, fiók, illetve számla elektronikus aláírással és időbélyeggel való ellátáshoz szükséges környezet kialakítása a befizetés észlelésekor megkezdődik, azaz a szolgáltatás nyújtása megkezdettnek minősül.

VI. A licenszről

A licensszel járó jogosultságok

A licenszszerződés a program csomagnak vagy modulnak megfelelően egy-, vagy több munkaállomáson, egy adatbázissal történő használatán(1) kívül ingyenes frissítéssel elérhető verziókövetésre(2), valamint a licenszált szoftverre vonatkozó e-mailen, telefonon, illetve távsegítséggel elérhető terméktámogatása ingyenes igénybe vételére(3) jogosít. A hatékony, gyors kiszolgálást és szoftvereink elérhető áron tartását támogatja, ha ügyfélszolgálatunkat kizárólag olyan kérdésekkel keresi fel, melyekre a weboldali támogatásban és a Súgóban sem kapott választ.

A licensz átruházása harmadik félre

A fogyasztó által megrendelt és kifizetett szoftver licensz semmilyen módon nem átruházható, harmadik félnek nem adható át. A fogyasztó azonosítása az adószám első 8 karaktere alapján történik (külföldi ügyfelek esetében a teljes közösségi adószám). Minden további adószámú felhasználáshoz egy további licensz szükséges.

A licensz hosszabbítása

A szoftverek Súgó / Névjegy menüje mutatja az érvényességi időszakot. A licensz kifutásáról lejárat előtt 30 nappal minden indításkor a szoftver üzenetet küld illetve emailen is tájékoztatjuk. Mindkét tájékoztatáson keresztül kezdeményezhető a hosszabbítás. Ezzel az eredeti licenszforduló dátuma további egy évvel hosszabbodik meg, függetlenül a befizetés konkrét dátumától. A hosszabbítási díj megegyezik az eredeti díjjal.

A licenszet megújítani közvetlenül a weboldali Megrendelés menü űrlapon keresztül is lehet, ekkor azonban a befizetés dátumától él az új licenszidőszak.

Az adatbázis folyamatossága a gyakorlatban akkor is megmarad, ha két licenszvásárlás között szüneteltetett a használat, azaz élesedéssel a program menüi ismételten aktívvá válnak.

Abban az esetben, ha a Felhasználó több modullal, vagy magasabb csomaggal rendelkezik és nem kívánja mindegyik lejárt modulját, illetve magasabb csomagját meghosszabbítani, akkor a nem meghosszabbított modul vagy csomag funkciói nem lesznek elérhetők, a meghosszabbított modullal vagy csomaggal viszont tovább tud dolgozni.

A licensz kifutása

A licenszidő kifutásával a szoftver menüi inaktívvá válnak, a szoftvert nem lehet használni. A szoftverben képzett adatok licensz kifutás előtt exportálandók, - ide értve a NAV adatszolgáltatás menüben lekérhető .xml fájlt/fájlokat is -, ha azokkal licensz kifutást követően rendelkezni kíván.

VII. Kellékszavatosság, termékszavatosság, az értékesítés utáni szolgáltatások, felelősség

A szoftver - II. és V. pontban ismertetett - vásárlói döntést megelőző teljes körű megismerhetősége okán a hibás teljesítés, valamint a kellékszavatosság csak korlátozottan értelmezhető. A szolgáltató szavatolja azt, hogy a demo szoftvertermékben elérhető, illetve a Súgóban, valamint egyéb webes tájékoztatásban ismertetett csomagra/modulra vonatkozó tulajdonságokkal rendelkezik. A jogszabályi megfeleltetést, a program újításait, programhibák javítását mindig a legutolsó verzióban tesszük elérhetővé, ezért erősen javasolt az utolsó verzió használata. A szoftver frissítése a beépített verzió-ellenőrző és letöltő program segítségével bárki által könnyen, biztonságosan és gyorsan elvégezhető. Ha van elérhető új verzió, akkor a program induláskor ezt a Súgóban leírtak szerint jelzi, vagy az indítható a Fájl / Új verzió ellenőrzése menüből.

Hiba és bejelentése

A programhiba vagy a szolgáltatások működésével kapcsolatos probléma bejelentése emailen, az észlelt hiba reprodukálhatóságát elősegítő pontos leírással tehető meg. A programhiba megállapítására a Szolgáltató jogosult, és a garancia (szavatosság) a Szolgáltató telephelyén érvényes. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy például a kijavított szoftver új verzió formájában frissítéssel lesz elérhető, valamint, ha kiszállást is maga után vonna a feltérképezés, az a Felhasználó kezdeményezte távoli asztal formájában történik. Ha a jelenség nem minősül programhibának és a Felhasználó ragaszkodik a további elemzéshez vagy a jelenség megoldásához, illetve annak megkísérléséhez, akkor az aktuális árlista alapján megállapított szoftverüzemeltetési díjat köteles kifizetni.

Felelősség és kártérítés

A Szolgáltató nem vállal felelősséget semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért (például, de nem kizárólagosan felsorolva, így egyéb lehetőséget sem kizárva: adatvesztés (természetesen az adattárhely szolgáltatásra ez a korlátozás nem vonatkozik), üzleti haszon elmaradása, üzleti tevékenység félbeszakadása, egyéb anyagi veszteségek), mely a szoftver használatával, a szolgáltatások igénybevételével összefüggésbe hozhatók. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a szoftver teljes egészében kielégíti a Felhasználó igényeit, ezt az előzetes teszteléssel a Felhasználó kell, hogy felmérje. A felhasználást bemutató tartalmak nem minősülnek személyes tanácsadásnak, ezért a Szolgáltató felelőssége a jelen szerződésben foglaltakra korlátozódik és ez alapján az esetleges kártérítés összege nem haladhatja meg a Felhasználó által vásárolt szoftvertermék(ek) használati jogának, a szolgáltatások ellenértékeként kifizetett összegét.

VIII. A weboldali tartalom, a feltételek módosítás

A weboldalon elhelyezett minden információ, szöveg és képi anyag a ProgramTECH Kft. tulajdona. A tartalmak másolása, sokszorosítása a tulajdonos írásos hozzájárulása nélkül tilos. A webhely tartalma, beleértve az ott megtalálható feltételeket és leírásokat, előzetes értesítés nélkül módosulhat. Az új feltételek a honlap első látogatásával, illetve a módosítás életbe lépésnek napjától leadott megrendelésekre érvényes. A Felhasználók által az oldalra és aldomainekre felvitt tartalmakkal vagy az oldalon és aldomaineken kívülre mutató linkeken elhelyezett tartalmakkal kapcsolatban követeléssel nem lehet élni.

IX. Személyes adatok és adatvédelem

A Felhasználó felel a szoftverben, az adattárhelyen, az e-számla adminisztrációs rendszerben használt felhasználó név, jelszó, és egyéb érzékeny információ titokban tartásáért. Minden tevékenységért, mely a bejelentkezési adatokon keresztül történik szintén a Felhasználó tartozik felelősséggel. A végzett tevékenység kapcsán vagy jogosultalan hozzáféérés nyomán Felhasználót vagy tetszőleges harmadik személyt ért esetleges kárért vagy veszteségért a Szolgáltató nem felel.

A Szolgáltató az adattárhely, az elektronikus hitelesítés és kézbesítő-adminisztrációs rendszer szolgáltatás keretében adatfeldolgozóként jár el. Ezen kapcsolat jelen ÁSZF mellékleteként külön szerződésben kerül részletezésre.

X. A fogyasztói kifogások érvényesítésének a helye

Adategyeztetést, programhiba bejelentését, egyéb ügyben történő megkeresést elsősorban az email címen várunk. Konkrét kérdésre ügyfélszolgálati időben jellemzően még aznap, legkésőbb 72 órán belül visszajelzünk.

Nyomtatható változat


Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek

Hírlevél feliratkozás

A hírlevélre feliratkozva értesül a ProgramTECH szoftverek legújabb frissítéseiről, az ügyvitel digitális innovációiról, iparági szabványokról és jogszabályi változásokról.

Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés