Kérjen ingyenes szoftverbemutatót és kapjon választ kérdéseire azonnal.



  

Távsegítség

Bemutató kérése

Elérhetőség

+36 94 900 025 | H-P 08:00-17:00 | E-maile-mail | Képernyő megosztása, távsegítséghez program letöltése.Távsegítség

Munkaórák - munkaidő nyilvántartó program

Pontos és naprakész munkaóra nyilvántartás

Ingyenesen használható egyszerű és ingyenes segédprogram amely a számítógépen munkában töltött időt méri és naplózza. A gyűjtött adatok időszak végén az elszámoláshoz táblázatkezelőbe exportálhatóak.

Egyszerű és ingyenes program

Ez az ingyenes program nem része egyetlen ügyviteli vagy számlázó szoftverünknek sem. Szabadon letölthető és használható. Azoknak ajánljuk, akik jelentős időt töltenek el számítógép előtt munkával és szeretnék tudni, hogy az elmúl időszakban mivel és hány órát foglalkoztak.


Munkaórák - munkaidő nyilvántartó program


A főpanelen folymatosan látható, hogy mi az adott feladat amihez kapcsolódóan az eltelt munkaórák rögzítésre kerülnek. A panelen látható, jelenleg nincs feladat kiválasztva.

Munkaórák - munkaidő nyilvántartó program

Amennyiben van kiválasztott feladat, akkor a főpanelen ez látható. A feladat befejezése vagy másik kezdése a piros gombra kattintva lehetséges.

Munkaórák - munkaidő nyilvántartó program

A gyűjtött adatok grafikonon is megjeleníthetőek.


Letöltés és telepítés

A Munkaórák alkalmazás letöltése és telepítése nagyon egyszerű és gyors, a számítógépen nagyon kevés helyet foglal. Eltávolítása szabványosan a Windows programok eltávolítása menüpont alatt lehetséges.


Munkaórák program letöltéseMunkaórák program letöltése

Működés

Telepítés után a Munkaórák alakalmazás azonnal elindul. Ezentúl elinul a Windows bekapcsolásakor is, tehát telepítés után mindig futni fog a háttérben.

Új feladat létrehozása

A feladatok alá javasolt beszervezni a fő feladat csoportokat. Ezek lehetnek ügyfelek akik részére munkavégzés történik vagy bármilyen egyéb feladatkör. Új feladat létrehozása a zöld start gombra kattintva lehetséges.

Új alfeladat létrehozása és indítása

Az alfeladatok -ha a fenti logikát követjük, az adott ügyfelek részére végzett munka megnevezése. Ebből időszak végén listázható, hogy mely ügyfél részére milyen feladatokat végeztünk mikor és mekkora óraszámban. Ehhez a > gombra kell kattintani majd kiválasztani a főfeladatot és beírni az alfeladat megnevezését. Ezzel az időmérés elindul.

Feladat leállítása

Ha végeztünk az adott feladattal, akkor a piros stop gombra kattintva az megállítható.

Szünetek automata kezelése

Abban az esetben ha az egér nem mozdul 5 percen keresztül, akkor vélhetően nem dolgozunk és automatikusan bekapcsol a szünetidő mérése. Amint megmozdul az egér vagy billentyű leütés történik, akkor a szünet megszakad. A szünetben töltött mindösszesen idő szintén kinyerhető, elkülönítve a teljes időtől.

Elfelejtett feladat átkapcsolás emlékeztető

Ha egy feladat már 2 órája fut, akkor a szoftver automatikusan megkérdezi, hogy még tényleg abban a feladatban vagyunk e? Így elkerülhető a rossz adatgyűjtés.

Gyűjtött adatok megtekintése

A tálcán (alapesetben a képernyő jobb alsó sarkában) megjelenő óra ikonra kattintva megjelenik egy menü melynek Napló elemére kattintva megjelennek a gyűjtött adatok. Itt van lehetőség az adatok szűrésére és exportálására is. Ezen adatok alapján elkészíthető az időszaki kimutatás és számlázás.

Adatkezelés

A Munkaórák alakalmazás minden adatot csak és kizárólag a felhasználó gépén tárol a Windows 'appdata' mappában mely mappa a menü a Munkaórák alkalmazás 'Adatállományok mappa' menüpontja alatt megnyitható. Ha a gyűjtött adatok fontosak, akkor erről a mappáról kell rendszeresen biztonsági mentést készíteni, mely nem a Munkaórák alkalmazás feladata.


Az oldal sütiket használ, az oldal böngészésével Ön elfogadja ezt.RendbenRészletek

Termékek


Szolgáltatások


Kapcsolat


Megrendelés